1. listopadu 2007

Přednáška: spring v produkčním nasazení

Pokud nesledujete pravidelně novinky na stránkách Spring frameworku, tak mám pro vás zajímavou informaci - firma Interace21 začala nabízet interaktivní webové prezentace o Springu.

Tento týden proběhla první z těchto přednášek na téma "Spring in production". Kromě samotné přednášky, která trvala hodinu, byla možnost stáhnutí dokumentu popisující Spring v reálném produkčním nasazení (tedy víceméně to samé, co zaznělo na samotné přednášce). Snad všechny různé typy a triky jak zvýšit výkon nebo něco optimalizovat jsem již slyšel, ale ještě jsem neviděl takto komplexní dokument, který by vše uceleně popisoval. Kromě těchto optimalizačních rad dokument obsahuje souhrnný popis toho, co se děje v průběhu inicializace Spring aplikace.

Chtěl jsem ten dokument přiložit do blogu, ale na poslední chvíli jsem si všimnul, že ten dokument není volně k šíření. Pokud o něj tedy máte zájem, tak se budete muset přihlásit k prezentacím o Springu (a snad ho bude ještě možné stáhnout) a nebo počkat, až se tento dokument objeví na stránkách Interface21 (tuto informaci jsem zachytil během chatu v průběhu přednášky).

Nejsou ještě známy témata dalších přednášek, jen doufám, že nějaké stejně zajímavé budou i nadále. Super by bylo, kdyby se ty přednášky časem objevily i na Parleys nebo podobných serverech.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dík za tip, po registraci se stále dá whitepaper stáhnout. Škoda, že ta stránka nemá RSSko, aby se dala lépe sledovat :(

Petr Jůza řekl(a)...

Pokud myslíš tu stránku http://interface21.com/webinars, tak to ani není potřeba sledovat. Stejně jako u této přednášky bych očekával, že bude zmínka mezi aktualitami na hlavní stránce Springu (http://www.springframework.org), kterou je možné sledovat přes RSS.

Petr Jůza řekl(a)...

Dokument je možné již stáhnout ze stránek Springframework.