9. června 2008

Znáte Daisy?

Mě tento CMS nástroj doporučil kolega, já ho úspěšně použil pro jednoho zákazníka a tak pozitivní zkušenost šířím dál.

Je to již nějaký čas, co jsem Daisy používal, ale zrovna minulý týden se na mě kamarád obrátil pro radu, tak jsem si na Daisy znovu vzpomněl.

Na Daisy jsem oceňoval hlavně tyto věci:

  • aplikace je napsaná v Javě, takže pro mě není problém aplikaci kustomizovat

  • přišla mi velice intuitivní, takže jsem se s tím velice rychle naučil

  • udělal jsem tam vše, co jsem potřeboval - zákazníkovi jsme pomocí Daisy vytvářeli skladiště dokumentace k projektům. Bylo tedy potřeba vytvořit nějakou základní strukturu úložiště pro uložení dat včetně nastavení přístupových práv. Vložené dokumenty (zejména MS Word) se automaticky indexují a lze přes ně fulltextově vyhledávat. Daisy je natolik uživatelsky přívětivé, že zákazník po zaškolení používá aplikaci sám.

Ve svých poznámkách jsem našel jedinou nevýhodu, se kterou jsem se potkal - měl jsem občas problém s češtinou při fulltextovém vyhledávání (používal jsem verzi 2.1). Neměl jsem čas a ani prostor to moc řešit, takže ani nevím, jak to dopadlo.

Žádné komentáře: