19. září 2007

Přehled článků a knih o Springu

Kamarád se na mě obrátil s prosbou, zda bych mu mohl poslat nějaké odkazy ke Springu, že by se rád s tím seznámil. Řekl jsem si, že když už mu budu něco posílat, tak to můžu dát rovnou na blog.
V posledních dvou letech jsem si přidal do oblíbených pár článků a přečetl jsem nějaké knížky. Tyto informace bych chtěl zde tedy publikovat.

Články


Knihy

  • Agile Java Development with Spring, Hibernate and Eclipse - tuto knížku jsem četl nedávno a nedala mi nic nového. Jsem z ní spíše zklamaný, protože jsem měl pocit, že autor tam toho chtěl uvést co nejvíce, ale nic pořádně. Měl jsem také dojem, že kdybych začínal od začátku, tak nemám šanci se to podle toho naučit. Takže tuto knížku moc nedoporučuji.

  • Spring in Action - tuto knížku jsem celou nečetl, spíše jsem jí v rychlosti prošel. Pro začátečníky mi přijde dobrá, protože obsahuje celkem srozumitelný výklad o vlastnostech Springu včetně příkladů. Na druhou stranu knížka obsahuje skoro to samé jako referenční dokumentace ke Springu.

  • POJO in Action - tato knížka není jen o Springu, ale i přesto do tohoto seznamu patří. Kniha obsahuje spoustu zajímavých informací a příkladů a je z ní cítit, že autor zkušenosti má a více o čem píše. Tuto knížku vřele doporučuji.

  • J2EE Design and Development - tato knížka je taková moje programovací bible. Sice byla vydána před pár lety, ale pořád většina uvedených myšlenek je aktuální. V této knížce uvádí zakladatel Springu Rod Johnson základní myšlenky pro vývoj aplikací, podle kterých pak vlastně vznikl samotný Spring.


Pokud někdo máte jiné zajímavé odkazy na články nebo jste četly nějaké zajímavé knížky, tak budu jedině rád, když je uvedete v komentářích k tomuto článku.

Žádné komentáře: